Thursday 16 January 2014

AyuZan in Dunia Insyirah

Assalamualaikum..

Mr.J.....Sob..sob..uhuk..


Ihsan : Google

You know what..Mama terharu sangat dengan seorang blogger merangkap junior zaman sekolah-sekolah dulu.. AyuZan. Dia tulis entry pasal Mama dan Baby Insyirah dalam blog. Mama dapat inspirasi menulis blog ni pun daripada dia. Kenapa ek..?? Maybe sebab walaupun dia kecik tapi berani nak berhadapan dengan dunia maya ni. Hehe..jangan marah ye Ayu yang kiut. :-). Thanks Ayu for the entry and for all the 'kata-kata semangat' untuk akak.

Ihsan : Google

By the way, dia pun baru melangsungkan pernikahan dengan salah seorang junior Mama jugak, Zam (sorry ye..akak tak ingat nama penuh awak).. Bukan mudah nak kekalkan hubungan dalam jangka masa yang lama kan. Macam-macam dugaan. Sama macam Mama dan Baba Insyirah jugak (promote nampak..hehe) Alhamdulillah, kalau dah jodoh tak kemana kan.??

So, Mama rasa tak terlewat untuk wish kat korang berdua....

Ihsan : Google
 Selamat Pengantin Baru
Barakallah

Semoga rumahtangga yang dibina sentiasa dalam rahmat Allah. Kalau gaduh-gaduh jangan dipanjangkan ye adik berdua.. Sedangkan lidah lagi tergigit inikan pula suami isteri..dan semoga dikurniakan zuriat yang soleh dan solehah hendaknya.. Amin

Last but not least, buat majlis jangan lupa jemput Mama and Baba Insyirah ye. Congrate korang. Happy for both of u.!!

Salam Sayang,

Mama Insyirah

1 comment:

  1. ouh! thanks kak utk entry ni, hihihi..thanks juga untuk pesanan dan doanya... moga rumahtangga akak terus dibajai dengan cinta dan kasih sayang, dan moga jodoh akak dan suami juga kekal ke syurga..

    ReplyDelete